Sposoby załatwiania spraw
        
          - Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.
 
          - Korespondencję można kierować również drogą pocztową na adres: Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Przyjazna 7a, 40-467 Katowice
 
          - Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
 
          - Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 16.00
 
          - Dyrekcja przyjmuje rodziców w sprawie skarg, wniosków 
          w każdy czwartek w godz. 14.00 - 16.00
 
        
   
 
        [Wytworzenie/Aktualizacja informacji 29.09.2014: Krystyna Czubiak]
        [Udostępnienie informacji 30.09.2014: D.Ziemińska]