Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.
        Szkoła Podstawowa prowadzi
          
            - księgę ewidencji dzieci
 
            - księgę uczniów
 
            - ewidencję wydanych świadectw ukończenia szkoły i zaświadczeń OKE
 
            - rejestr wydanych duplikatów świadectw szkolnych
 
            - rejestr wydanych legitymacji szkolnych, pracowniczych oraz ich duplikatów
 
            - rejestr wydanych kart rowerowych
 
            - rejestr pracowników
 
            - ewidencję akt osobowych pracowników
 
            - rejestr akt i zaświadczeń – awans zawodowy nauczycieli
 
            - ewidencję czasu pracy pracowników obsługi i administracji
 
            - księgi inwentarzowe
 
            - ewidencję środków czystości, środków nietrwałych
 
            - rzemieślnika, przejazdów służbowych, opłat pocztowych
 
            - ewidencję dochodów za duplikaty świadectw i legitymacji
 
            - księgę druków ścisłego zarachowania
 
            - rejestr zarządzeń wewnętrznych
 
            - rejestr upoważnień
 
            - rejestr skarg i wniosków
 
            - rejestr korespondencji
 
            - archiwum szkolne
 
          
        Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub o duplikat dokumentu powinna złożyć podanie do kancelarii szkoły. Stosowne dokumenty osoba ta odbiera osobiście w kancelarii szkoły.
     
 
        [Wytworzenie/Aktualizacja informacji 29.09.2014: Krystyna Czubiak]
        [Udostępnienie informacji 30.09.2014: D.Ziemińska]