ULOTKA - KLASA 4
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 17, wrzesień 2024 05:42
- Odsłony: 236
PEDAGOG |
PEDAGOG |
PSYCHOLOG |
PSYCHOLOG |
PSYCHOLOG |
|
Poniedziałek | 13.20-18.00 | 8.00 – 12.45 | 13.00-17.00 | --- | 12.30 - 13.35 |
Wtorek |
13.20-18.00 Konsultacje: |
8.00-13.45 | 8.00-11.00 |
14.30-16.30 |
--- |
Środa |
8.00-12.40 6.00-8.00 MP 91 |
11.15 - 15.00 |
13.00-17.00 | --- | 12.30 - 13.35 |
Czwartek |
8.00-12.40 6.00-8.00 MP 91 12.40-15.10 MP 91 |
12.45 – 16.15 Konsultacje: |
8.00-9.00 10.45-16.45 |
--- |
8.00 - 8.45 12.30 - 13.35 |
Piątek |
10.30-15.10 6.00-10.30 MP91 |
8.00 - 11.45 |
14.00-18.00 Konsultacje: |
10.00-12.35 13.35 - 15.45 |
--- |
Gdy jedyną możliwością jest siedzenie w domu, to wtedy nasze pociechy najbardziej narzekają na nudę oraz monotonię. Warto pomyśleć, jak kreatywnie zorganizować ten czas.
Ciekawym pomysłem są oczywiście różnego rodzaju gry. Możemy skorzystać z szerokiej oferty gotowych gier. Jednak warto pomyśleć o czymś bardziej oryginalnym. Możemy stworzyć własną grę. Przygotujcie planszę (kartka z bloku), wymyślcie własne zasady i przebieg gry - wszystko zależy od naszej pomysłowości. Gry planszowe i zręcznościowe rozwijają intelekt, uczą spostrzegawczości i współzawodnictwa w duchu "fair play". Stwórzcie domowe konkursy np. kto zbuduje większą wieżę z klocków bądź turnieje wiedzy ze znajomości np. geografii, historii, bajek, roślin, czy innych rzeczy jakie tylko przyjdą wam do głowy. Już samo tworzenie gry i wymyślanie zasad jest kreatywną zabawą.
Drodzy uczniowie i szanowni rodzice.
Zespół Psychologiczno- Pedagogiczny w obecnej sytuacji dotyczącej zamknięcia szkoły jest gotowy do udzielania wsparcia, porad oraz pomocy specjalistycznej. Należy zgłosić, telefonicznie bądź drogą mailową, swoją potrzebę do sekretariatu szkoły, który poinformuje o formie i sposobach pomocy.
Chcemy podkreślić, że w obecnej sytuacji macie Państwo możliwość jako rodzice spędzania czas ze swoimi dziećmi. Nikt nie jest ekspertem w obecnej sytuacji i wszyscy doświadczamy jej po raz pierwszy. Oto kilka myśli, jak najlepiej wykorzystać ten wspólny czas.