KLASY 1
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 17, marzec 2020 18:06
- Odsłony: 2112
ZALECENIA DO SAMODZIELNEJ PRACY EDUKACYJNEJ DLA UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH
Z zakresu edukacji polonistycznej zaleca się:
- Doskonalenie umiejętności głośnego czytania czytanek z podręcznika „Elementarz odkrywców”, tekstów z czasopism dziecięcych i książek dla dzieci;
- Zachęcamy do przeczytania wspólnie z rodzicami/ opiekunami lub samodzielnie lektur, do wyboru:
- M. Kownackiej – „Plastusiowy pamiętnik”,
- Cz. Janczarski - „Jak Wojtek został strażakiem”,
- Ch. H. Andersen „Baśnie” : „Brzydkie kaczątko”, „Calineczka”;
- Doskonalenie umiejętności pisania poprzez przepisywanie zdań z podręcznika „Elementarz odkrywców”;
- Gry i zabawy interaktywne np.: www.pisupisu.pl
Z zakresu edukacji matematycznej zaleca się:
- Doskonalenie rachunku pamięciowego – dodawanie i odejmowanie w zakresie 10;
- Doskonalenie praktycznego zastosowania widomości - „Zabawa w sklep”;
- Gry i zabawy interaktywne np.: www.matzoo.pl oraz www.gry-matematyczne.pl
Z zakresu edukacji plastycznej zaleca się:
- Wykonywanie ilustracji do przeczytanej czytanki, lektury, z wykorzystaniem różnych technik np. farby, kredki, wydzieranka, wycinanka, lepienie z plasteliny.
Każdy uczeń wykonuje proponowane zadania na miarę swoich możliwości.
Życzymy wszystkim dużo zdrowia.
Nauczycielki klas pierwszych
JĘZYK ANGIELSKI
POWTARZAMY MATERIAŁ Z ROZDZIAŁU 4 (CZĘŚCI CIAŁA) ABY PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO TESTU ORAZ MATERIAŁ PRZEROBIONY W ROZDZIAŁACH 1-3 (LICZEBNIKI 1-10, NAZWY KOLORÓW ORAZ PRZYBORY SZKOLNE) ĆWICZENIA UTRWALAJĄCE ORAZ GRY EDUKACYJNE ZNAJDZIECIE PAŃSTWO NA STRONIE:
https://elt.oup.com/student/goldsparks/?cc=pl&selLanguage=pl
Małgorzata Gajda
Klasa 1b
Bardzo proszę, aby uczniowie utrwalali słownictwo oraz rymowanki/piosenki przerabiane do tej pory na zajęciach językowych:
- liczebniki 1-10,
- kolory,
- nazwy przyborów szkolnych,
- nazwy zabawek,
- nazwy owoców,
- rymowanki ‘Hello’, ‘1,2,3, count with me’, ‘Red paint, yellow paint’,
- piosenki: ‘Hello, I’m Swish’, ‘ How many apples?’, ‘My pencil case’.
Na stronie wydawnictwa Oxford University Press znajdują się różnego rodzaju gry i ćwiczenia on-line.
Jak skorzystać z materiałów? – krótka instrukcja:
- Wybrać adres strony internetowej wydawnictwa: https://elt.oup.com/?selLanguage=pl&cc=pl
- Zakładka: Dla uczniów
- Zakładka: Wiek – Dzieci w wieku szkolnym
- Zakładka: Zasoby dla rodziców
- Wybierz kurs, z którego uczy się Twoje dziecko – Gold Sparks.
- Gold Sparks – dla klasy I (wybieramy opcje: gry (games), piosenki i rymowanki (songs and chants), słownik obrazkowy (picture dictionary) z rozdziałów: Hello, Unit I, II, III oraz nazwy kolorów z rozdz. VI; W strefie Fun Zone, znajdują się również historyjki obrazkowe przerabiane na zajęciach. Warto ponownie do nich zajrzeć.)
Dalsze informacje i materiały do pracy dziecka w domu będą Państwu systematycznie przekazywane.
Aleksandra Dziubek
WYCHOWANIE FIZYCZNE
Zapraszamy na lekcje w-fu!
Tak,tak trochę ruchu i w domu jest do zrobienia!
Poniżej zamieszczamy linki do 3 utworów Just Dance na youtube:
https://youtu.be/lQxj2JcHEso
https://youtu.be/AFIqSaZM2D0
https://youtu.be/gCzgc_RelBA
Ćwiczcie i tańczcie!
Wciągnijcie w zabawę wszystkich domowników!
Uczcie się układów, po powrocie do szkoły zatańczymy wszyscy na długich przerwach w ramach naszych spotkań Szkoła Promująca Zdrowie!
Liczymy na Was!
Za tydzień kolejne zadania!
Pozdrawiamy Was serdecznie i trzymamy kciuki za Waszą formę!
Nauczyciele wychowania fizycznego
RELIGIA KLASY 1a, 1c
Zachęcam dzieci w wieku od sześciu lat do jedenastu lat, tzn. od zerówki do trzeciej klasy do skorzystania z propozycji jezuickiej TV Live „Mocni w Duchu”. Codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 11.00 – 12.30 będzie emitowany program dla dzieci, zawierający treści biblijne i ewangelizacyjne, przekazywane za pomocą metod aktywizujących oraz interakcyjnych, np. śpiewy, nauka kroków do piosenek, rysowanie, itp.
mocniwduchutv.live (dla dzieci)
W załączniku przesyłam także stacje Drogi Krzyżowej do wykolorowania (ponieważ dzieci nie mogą uczestniczyć w tych nabożeństwach).
Pobierz załącznik
Pozdrawiam serdecznie, Teresa Cebula