KLASY 1

ZALECENIA DO SAMODZIELNEJ PRACY EDUKACYJNEJ DLA UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH

Z zakresu edukacji polonistycznej zaleca się:

  1. Doskonalenie umiejętności głośnego czytania czytanek z podręcznika „Elementarz odkrywców”, tekstów z czasopism dziecięcych i książek dla dzieci;
  2. Zachęcamy do przeczytania wspólnie z rodzicami/ opiekunami lub samodzielnie lektur, do wyboru:
  • M. Kownackiej – „Plastusiowy pamiętnik”,
  • Cz. Janczarski - „Jak Wojtek został strażakiem”,
  • Ch. H. Andersen „Baśnie” : „Brzydkie kaczątko”, „Calineczka”;
  1. Doskonalenie umiejętności pisania poprzez przepisywanie zdań z podręcznika „Elementarz odkrywców”;
  2. Gry i zabawy interaktywne np.: www.pisupisu.pl

Z zakresu edukacji matematycznej zaleca się:

  1. Doskonalenie rachunku pamięciowego – dodawanie i odejmowanie w zakresie 10;
  2. Doskonalenie praktycznego zastosowania widomości - „Zabawa w sklep”;
  3. Gry i zabawy interaktywne np.: www.matzoo.pl oraz www.gry-matematyczne.pl

Z zakresu edukacji plastycznej zaleca się:

  1. Wykonywanie ilustracji do przeczytanej czytanki, lektury, z wykorzystaniem różnych technik np. farby, kredki, wydzieranka, wycinanka, lepienie z plasteliny.

Każdy uczeń wykonuje proponowane zadania na miarę swoich możliwości.
Życzymy wszystkim dużo zdrowia.

Nauczycielki klas pierwszych

JĘZYK ANGIELSKI

POWTARZAMY MATERIAŁ Z ROZDZIAŁU 4 (CZĘŚCI CIAŁA) ABY PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO TESTU ORAZ MATERIAŁ PRZEROBIONY W ROZDZIAŁACH 1-3 (LICZEBNIKI 1-10, NAZWY KOLORÓW ORAZ PRZYBORY SZKOLNE) ĆWICZENIA UTRWALAJĄCE ORAZ GRY EDUKACYJNE ZNAJDZIECIE PAŃSTWO NA STRONIE:

https://elt.oup.com/student/goldsparks/?cc=pl&selLanguage=pl

Małgorzata Gajda

Klasa 1b
Bardzo proszę, aby uczniowie utrwalali słownictwo oraz rymowanki/piosenki przerabiane do tej pory na zajęciach językowych:

  • liczebniki 1-10,
  • kolory,
  • nazwy przyborów szkolnych,
  • nazwy zabawek,
  • nazwy owoców,
  • rymowanki ‘Hello’, ‘1,2,3, count with me’, ‘Red paint, yellow paint’,
  • piosenki: ‘Hello, I’m Swish’, ‘ How many apples?’, ‘My pencil case’.

Na stronie wydawnictwa Oxford University Press znajdują się różnego rodzaju gry i ćwiczenia on-line.
Jak skorzystać z materiałów? – krótka instrukcja:

  • Wybrać adres strony internetowej wydawnictwa: https://elt.oup.com/?selLanguage=pl&cc=pl
  • Zakładka: Dla uczniów
  • Zakładka: Wiek – Dzieci w wieku szkolnym
  • Zakładka: Zasoby dla rodziców
  • Wybierz kurs, z którego uczy się Twoje dziecko – Gold Sparks.
  • Gold Sparks – dla klasy I (wybieramy opcje: gry (games), piosenki i rymowanki (songs and chants), słownik obrazkowy (picture dictionary) z rozdziałów: Hello, Unit I, II, III oraz nazwy kolorów z rozdz. VI; W strefie Fun Zone, znajdują się również historyjki obrazkowe przerabiane na zajęciach. Warto ponownie do nich zajrzeć.)

Dalsze informacje i materiały do pracy dziecka w domu będą Państwu systematycznie przekazywane.

Aleksandra Dziubek

WYCHOWANIE FIZYCZNE

Zapraszamy na lekcje w-fu!
Tak,tak trochę ruchu i w domu jest do zrobienia!

Poniżej zamieszczamy linki do 3 utworów Just Dance na youtube:
https://youtu.be/lQxj2JcHEso
https://youtu.be/AFIqSaZM2D0
https://youtu.be/gCzgc_RelBA

Ćwiczcie i tańczcie!
Wciągnijcie w zabawę wszystkich domowników!
Uczcie się układów, po powrocie do szkoły zatańczymy wszyscy na długich przerwach w ramach naszych spotkań Szkoła Promująca Zdrowie!
Liczymy na Was!
Za tydzień kolejne zadania!

Pozdrawiamy Was serdecznie i trzymamy kciuki za Waszą formę!
Nauczyciele wychowania fizycznego

RELIGIA KLASY 1a, 1c

Zachęcam dzieci w wieku od sześciu lat do jedenastu lat, tzn. od zerówki do trzeciej klasy do skorzystania z propozycji jezuickiej TV Live „Mocni w Duchu”. Codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 11.00 – 12.30 będzie emitowany program dla dzieci, zawierający treści biblijne i ewangelizacyjne, przekazywane za pomocą metod aktywizujących oraz interakcyjnych, np. śpiewy, nauka kroków do piosenek, rysowanie, itp.

mocniwduchutv.live (dla dzieci)

W załączniku przesyłam także stacje Drogi Krzyżowej do wykolorowania (ponieważ dzieci nie mogą uczestniczyć w tych nabożeństwach).
Pobierz załącznik

Pozdrawiam serdecznie, Teresa Cebula